• Replies 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• FERNOUX H

• Hella

• ToniAdams

• Аврам Гојић

Pa normalno da su antisrpski nastrojeni i da mrze trandže, šta očekuješ uopšte. A ovi organizatori takođe žive po ngo kancelarijama, samo su se otcepili zbog nekih sitnih interesa. I ne dolaze iz tog miljea iz kojeg dolaze trandže, niti sa njim imaju veze - to su dugogodišnji "borci za ljudska prava" koji su odjednom otkrili da im drugi ngo aktivisti ne odgovaraju jer im kradu pažnju pa sad pokušavaju sebi skrojiti neki drugačiji imidž - nisu ngo (a šta drugo može da bude neko ko organizuje parade ponosa?), nisu antisrbi (a do juče ih je finansirao Soroš, i nisu imali problema da sede za istim stolom sa Borkom Pavićević i sličnima koje sada odjednom preziru) itd. itd.

svaka ti rec ovde zlatna.

fyi people, ni homoseksualci ne gotive preterano lezbejke...i obrnuto...pre ce gej da ima strejt drugaricu nego lezbejku. lezbejka ce pre da ima lezbejka drugaricu. nemam pojma zasto je to tako. 

ne znam...meni je potpuno svejedno kakve je neko orjentacije, uopste nemam milimetar mogucnosti da o tome razmisljam kao necemu bitnom. licno sam na strani trandza jer godinama vidim kako se svet ophodi prema njima i imam potrebu da ih podrzavam. they are fucked either way. from everybody. 

Meni ne bi palo na pamet da podrzim bilo sta sto organizuju jedan SPS-ovac i Arkanova tigrica. Tu se za mene zavrsava sva prica oko ovog danasnjeg.

arkanova tigrica? doesnt ring a bell

• 8 months later...

izgleda da je bilo dovoljno da belolistićari izaberu mutavu lezbaču za premijerkinju pa da ovaj divni topik krepa :fantom:

Diaries, dicks, and desire: how the leaky traveler troubles dominant discourse in the eroticized Caribbean

Chris Girman

Abstract

This article employs ‘unconventional linguistic self-designation’ in an attempt to move beyond the abstract signifying logics commonly used to theorize First-World/Third-World sex tourism in a language of knowledge, power, and resistance. I look specifically at the sexual liaisons between Western tourists, including myself, and men from the Dominican Republic. In my efforts to move away from representational logics, I mobilize an apparatus utilizing feminist and queer affect theory, notions of embodiment, and a phenomenological language of ‘orientation’. I analyze the journal accounts of my own erotic encounters with Dominican men to stimulate a certain type of layered thinking capable of accessing affective dispositions and challenging the notion of an oriented, stable, composed subject. Neither tourist nor local Dominican men fit this unitary description. Instead, I rely on metaphors of disorientation, rupture, and leakage to arrive at indeterminate, fleeting, fugitive experiences, defying common touristic tropes. I conclude that although Western white men (and women) are bound by authoritative modes of knowing – individually exempt, perhaps, but structurally bound – possibility exists to ‘write back’ or successfully transgress boundaries in the (non)representation of self and the other in a process of mutual recognition.

• 4 weeks later...