IGNORED

I crtani je film...

Chivo D'Arbo

Ja se još uvek naježim od ovoga

ja se ovoga jos uvek malo plasim.
Isto. Ovi crtaći su za mene suptilna horor remek-dela. Govore o strahu, beznađu, mentalnom mučenju, i kako ne možeš pobeći... :unsure:
Ovi crtaći su za mene suptilna horor remek-dela. Govore o strahu, beznađu, mentalnom mučenju, i kako ne možeš pobeći... :unsure:
Eh, stari crtani... koji se nisu ustrucavali da budu shvaceni ozbiljno. I sanjani, i pamceni.. I sve to bez upotrebe cinizma! Evo ovaj, na pr. Uzas kao takav. Pocevsi od muzike... ...preko toga gde je postavljena najuocljivija cioda (obratiti paznju oko 2:40) koja strci iz jastuceta. Mislim da je ovo: ili prikrivena aluzija o posastima maloletnickog seksa, ili o pedofiliji... :unsure: Sve u svemu, Ub Iwerks je jedan veliki kralj ove umetnosti... Njegovi toons imaju sjajne tunes. Dovoljno za naklon, bio pravi otac smokljanu Mikiju Mausu ili ne. ;)

In his book, Chuck Amuck, Chuck Jones explains some of the rules the writers and artists followed in making the Coyote-Road Runner series:1. The Road Runner cannot harm the coyote except by going "Beep-beep!"2. No outside force can harm the coyote—only his own ineptitude or the failure of the Acme products.3. The coyote can stop any time—if he were not a fanatic. (Repeat: "A fanatic is one who redoubles his effort when he has forgotten his aim."–George Santayana; this quote appears on a promotional poster featuring the duo; with the quote appearing in Burma Shave-style clips on signs amid the roadrunner's air wake)4. There may be no dialogue ever, except "beep-beep!" The coyote may, however, speak to the audience through wooden signs that he holds up.5. The Road Runner must stay on the road —otherwise, logically, he would not be called "Road Runner".6. All action must be confined to the natural environment of the two characters—the southwest American desert.7. All materials, tools, weapons, or mechanical conveniences must be obtained from the Acme Corporation.8. Whenever possible, gravity should be made the coyote's greatest enemy.9. The coyote is always more humiliated than harmed by his failures.There was also a tenth and more unofficial rule:The sympathy of the audience must lie with the coyote.

Woody Boyd:I always wondered, if he can afford to buy those kits to catch the Road Runner, why can't he afford to buy something to eat?Cliff Clavin:Woody, I think you're missing the point here. It's not that Wyle E. Coyote wants to eat, necessarily, or that he wants to eat a roadrunner. What he wants is to eat that particular roadrunner. It's very existential.Diane Chambers:We're trying to save a man's life here!Norm Peterson:Yeah, Cliff, really. Besides, I have to disagree with you, y'know? You never see the coyote eat anything else. And, think about it. You never really see him eat anything at all, which could be why he's missing the damn bird all the time. The brain needs sugar. Think about it.

eh da mi je ponovo videt pantera rozog kako ugara u gong
Uf, još jedan, za mene, scary crtać. Zabavan, ali taj minimalistički crtež, odsustvo dijaloga (ne znam zašto, ali i danas mi takvi crtaći deluju jezivo), oseća se neka klaustrofobija i opet likovi zapadaju u bezizlazne situacije. Naravno, La Linea je tu neizostavan deo priče. Nekako i Road Runner tu spada...
eh da mi je ponovo videt pantera rozog kako ugara u gong
Eve!Koliko god epizode PP odisale pritajenim sadizmom... gde se jedan nadrealni lik, ruzicast, ontoloski neutemeljen i blizak halucinaciji, sprda sa neduznim cikicom koji bi samo da obavi svoj dnevni plan... Spanska sinhronizacija je nasla nacina da od toga napravi jos sadistickiju verziju dodajuci onaj iritantni smeh iz konzerve. Mislim... Potomci inkvizitora. Ali, taj kolorit u saradnji sa Mancinijevim dzezicem... :wub: Edited by Chivo D'Arbo
Uf, još jedan, za mene, scary crtać. Zabavan, ali taj minimalistički crtež, odsustvo dijaloga (ne znam zašto, ali i danas mi takvi crtaći deluju jezivo), oseća se neka klaustrofobija i opet likovi zapadaju u bezizlazne situacije. Naravno, La Linea je tu neizostavan deo priče. Nekako i Road Runner tu spada...
Panter Panta scary? E, a sta da kazu deca koja su 1933-ce gledala ovo Fleserovo ostvarenje (Bety Boop - Snow White):Beti Bup umrela, vestica leti na ogledalu, pajac koji se pretvara u duha i peva cuveni St. James Infirmary bluz... leteci riblji kostur, scenografija sa portretima nekih pokojnika i jos kojecime. Ne... to je bilo vreme!
name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Lepše je sa kulturom.

Pažnja!!! Mesta za najboljeg od svih!

type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Prekrasni Rajnhard i Hilda :wub:...konačno, heroj koji ne želi da umre u pidžami :Hail:Konačno, Twin Stars u akciji :oP.S. klasika u pozadini :Hail: :) Edited by Filipenko

Loengram je lav.

type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Oh, lepote...Ragnarok!!! (uz Hendlovu Muziku na vodi :Hail: )