BraveMargot

99 members have voted

1. 1. da sam podanik krune, glasao bih za:

• jednookog skotskog idiota (broon)
    • aristokratskog humanoida (cameron)
    • dosadnog liberala (clegg)
    • patriotski blok (ukip ili bnp)

This poll is closed to new votes

This is from the official notes to the Fixed-term Parliaments Act. It confirms that Theresa May does not need to repeal the Act to hold an early election. All she would need would be a vote with a two-thirds majority in the Commons.

The Fixed-term Parliaments Act 2011 provides for fixed days for polls for parliamentary general elections. The polling day for elections will ordinarily be the first Thursday in May every five years. The first such polling day will be on 7 May 2015. The Prime Minister will be able to defer, by statutory instrument, the polling day for such parliamentary general elections to a day not more than two months later than the scheduled polling day.

The Act also makes provision to enable the holding of early parliamentary general elections. The trigger for such general elections would be either a vote of no confidence in the Government, following which the House of Commons did not pass a motion of confidence in a Government within 14 days, or a vote by at least two-thirds of all MPs in favour of an early election.

Ni jedno ni drugo.

Torijevci su nikad jači, a Korbin će satrti Laburiste do zemlje. Ona kao PM ipak nema legitimitet da je izabrana na parlamentarnim izborima, i sve su prilike da će dobiti ogromnu većinu, i mandat da rade šta hoće tokom i posle Brexita. A ovo je verovatno jedna od poslednjih tački u vremenu kada će još moći jahati na "Brexit će biti do jaja" priči dok ona glupa stvar zvana realnost ne počne da pokazuje zube, ne samo u novinskim naslovima.

Labour je izaziva već mjesecima na izbore, pa sad kad im je ispunila blef čak će i te bezglave ćurke glasati za uranjeni božić, iz principa.

i baš dok sam pisao :lolol:

Jeremy Corbyn has put out this statement about Theresa May’s announcement.

I welcome the prime minister’s decision to give the British people the chance to vote for a government that will put the interests of the majority first.

Labour will be offering the country an effective alternative to a government that has failed to rebuild the economy, delivered falling living standards and damaging cuts to our schools and NHS.

In the last couple of weeks, Labour has set out policies that offer a clear and credible choice for the country. We look forward to showing how Labour will stand up for the people of Britain.

Edited by Roger Sanchez

Corbynov Labour nema šanse da bude drugi, a ne da pobedi, no i ovakav kljakav nema druge nego da podrži prevremene izbore u HoC. Kakva bi to bila opozicija da kaže "ej nećemo još, nismo spremni"?

Krenuh da napišem "za sada možemo biti sigurni samo da će devetog maja Korbin podneti ostavku", ali imajući u vidu da je Korbin...

Torijevci su kraljevi stranacke politike. Osim Blera Laburisti odavno nisu imali nikoga ko im je i do kolena. Ne mogu da domislim scenrio u kojem Cons ne razbijaju na izborima. 

Pametan savet od nikog drugog nego 1 Gouva

Election we are facing is hard Brexit mandate election. Essentially it is a Brexit referendum mark II ... and Labour has to realise that.”

Ne mislim da ce biti 2/3.

Bice jaca vecina, ali kako su expectations so high, i vecina od 100+ nece biti dozivljena kao svemirski uspeh u eri Korbina.

LibDems dupliraju ili tripliciraju svoj rezultat, nesto strpnu u Londonu, mozda nesto u SW, iako su u brexitasi, malo Cambridge, malo Norwich i dodju do 20.

Torijevci su kraljevi stranacke politike. Osim Blera Laburisti odavno nisu imali nikoga ko im je i do kolena. Ne mogu da domislim scenrio u kojem Cons ne razbijaju na izborima. 

Razbiće ovako ili onako. Mogu samo da se nadam da će Lib Dems pokupiti sve živo i neživo od laburista što mogu na svakom koraku, da Korbin konačno ode. Možda i u Londonu koju. Gledam moju opštinu u severnom Londonu, drže je laburisti tesnom većinom, Lib Demsi su u tragovima, tu blizu Hamsptead takođe. Koji bi to šou bio da se prelije ka LDs.

Da im ja vodim kampanju, na svakom skupu u svakom gradu bi glavni na stejdžu bio Nik Kleg. I da ga onda Tim Faron bičuje sa cat-o-nine-tails pred ljudima.

• James Marshall locked this topic
  • Redoran unlocked this topic