IGNORED

savremena umetnost

kim_philby

Ovom izložbom Herst želi da natera posetioce da razmišljaju o religiji, ljubavi, umetnosti i nauci, saopštili su u British Councilu

:fantom:

a funkcionišu kao ciklus fresaka od "Stvaranja sveta" do "Strašnog suda" i okružuju oltarsku ikonu sa krstom optočenim pilulama u obliku dragulja, dečjom lobanjom i srcem obmotanim bodljikavom žicom,..

ana.rs forum ima manje jeftinih simbola po svojim coskovima od gore boldovanih opstih mesta.

Jebem te u sebe zagledani svete sa sve umetnickom™ publikom

No dobro, puci ce potrosacka tikva pa ce se narod, onaj inteligentniji njegov deo naravno, okrenuti ozbiljnim stvarima u umetnosti

• 3 months later...
  • 9 months later...
  • 3 months later...
  • 1 year later...

Ko je ikada od Rusije dobio nesto za dz?

Doduse, kada je mogla da iz Knez Mihajlove nestane, iscezne Galerija Gvozdenovic, takodje legat slikara Beogradu...

Poklonila Dana, ali nisusviisti.... :fantom:

• 1 month later...

Performans u okviru performansa

A performance artist on Saturday ate a banana duct-taped to a wall  — the most talked-about artwork at Miami's Art Basel — that sold earlier this week for $120,000. New York-based performance artist David Datuna ate the banana around 1:45 p.m. on Saturday in front of a convention full of art lovers, the gallery told the Miami Herald.

pa otkud znas da nije?! :D

btw, nije bilo najjasnije iz teksta koji je lezilebovic okacio al ovo se zbilo =

An artwork of an overripe banana duct-taped to a wall that sold for $120,000 (£91,000) has been eaten by a separate performance artist.

The artwork, titled Comedian, by Italian artist Maurizio Cattelan, was on display at the international gallery Perrotin at Art Basel in Miami.

Three buyers bought the limited-edition pieces of the banana art this week.

But performance artist David Datuna pulled it from the wall, peeled it and devoured it on Saturday.

"Art performance by me. I love Maurizio Cattelan artwork and I really love this installation. It's very delicious," Mr Datuna posted on Instagram.

Despite the initial anger of a member of staff, the banana was swiftly replaced and no further action will be taken.

The art reportedly comes with a certificate of authenticity, meaning owners can replace the banana.

"[Datuna] did not destroy the art work. The banana is the idea," Lucien Terras, a director at the gallery, told the Miami Herald.

Police were later deployed to guard the replacement banana.

Art Basel is one of the world's most high-profile contemporary art fairs.

prosto ne mogu da verujem da Marina nikada nije organizovala tradicionalni srpski perfomans sedanja golim guzicama u zbunove kopriva.

ili na kaktuse ako bas zelimo da bidemo urbani.

:))snazna izjava! daj mqlo obrazlozi distinkciju urbanosti kaktusa vs. koprive :D

e: mislim, razumem egzoticnost ali ne i 'urbanu' dimenziju istog:))

Edited by roksi