IGNORED

True detective

mammy two shoes

Odgledao prve dve, odlično je, jedina zamerka - detektivi ne znaju da izguglaju "King in Yellow" i "Carcosa" <_<

Along the shore the cloud waves break,The twin suns sink behind the lake,The shadows lengthenIn Carcosa.Strange is the night where black stars rise,And strange moons circle through the skies,But stranger still isLost Carcosa.Songs that the Hyades shall sing,Where flap the tatters of the King,Must die unheard inDim Carcosa.Song of my soul, my voice is dead,Die thou, unsung, as tears unshedShall dry and die inLost Carcosa.—"Cassilda's Song" in The King in Yellow Act 1, Scene 2

Sad me baš zanima da li je zamišljeno da se sve dešava u realnom svetu u kom je sav taj Cthulhu-mythos izmišljotina, ili u nekom nerealnom gde niko nije ni čuo za HPL-a? Generalno, za sada sve neodoljivo podseća na Courtyard i Neonomicon, što je od mene poveliki kompliment... mada sumnjam da će skočiti u natprirodno do kraja.