Jump to content
IGNORED

Ljuba Retrovizor Zivkov


vinska musica

Recommended Posts

Iz novog Vremena - bozanstven je! Lisica i ždral ________________________________________ Kao savestan državni premda tajni agent Džems Bond slepo je izvršavao zadatke čiju pravu pozadinu i svrhu najčešće nije ni znao, sada, međutim, kao penzioneru, može mu se da misli svojom glavom: potrošio sam tolike godine i one su potrošile mene, a nepravdu ne da nisam iskorenio nego je ima i više nego kad sam bio početnik: Kosovu hoće da daju nezavisnost! Nisam nikad intervenisao u toj zabiti i ne zanima me, ali zašto ona da bude nezavisna, a škotska nije mogla! &šeron stavi noćnu kremu, popi polovinu flormidala, uze Ustav Republike Srbije, i stade na srpskom šapatom da čita preambulu koja je za nju imala zvuk tajanstvenog Istoka; za Ustav je čula ubrzo nakon njegovog veličanstvenog donošenja a poručila ga je u vreme Sajma knjiga u Beogradu. Poezija ju je rasanila, evo je već telefonira Džordžu: "Znam da je kasno, ali pričaj mi opet o čoveku koji je napisao ove veličanstvene psalme, please..." "Opet čitaš preambulu! Pa znaš je napamet! Dobro. Nju je smislio vođa svih Srba sveta, named Kostunitza..." "Ah, zašto mi nemamo nekog tako načitanog i tako tvrdoglavog?", otelo se šeroni. "Božja volja", reče Džordž, "pri tom je nadarenko izuzetno skroman, nosi samo titulu premijera i izgleda kao činovnik iz Kafkinih romana... A ne podleže ni prostornim ni vremenskim ograničenjima", sad se već zagrejao Džordž, videlo se da je o nedokučivom sinu Istoka već govorio da li samoj šeron ili studentariji na nekom jako lepom univerzitetu, ko bi ga znao. "Brine o Srbima na Kosovu, u Čikagu, Bosni, najmanje se kida oko ovih u samoj Srbiji, jer su oni i najzbrinutiji, zašto, zato što su u njegovoj blagoslovenoj blizini..." "Džordž, šta misliš da li i on obožava film, Staljin nije mogao da živi bez filma, Tito je isto imao bioskop pored radione gde je sam sebi kuvao kafu u 6 AM, drugim rečima, da li je Kostunitza ču