IGNORED

THE WIRE (2002)

3opge

e jebiga, a zasto ljudi uopste raspravljaju o preferencijama? ne postoji nikakav objektivni pokazatelj da su to dve najbolje serije u svet, ali je to najrasprostranjenije misljenje, i ljudi hoce da rasprave koja je bolja. kao bitlsi ili stonsi poredjenje, ili tako nesto.

Edited by Joe D

pa kao, mada se i tip organizovanog kriminala razlikuje ohoho, a kamoli sve ostalo

a zašto mora samo jedna da bude najbolja?

plus kao što rekoh, ne vidim ni pola razloga za poređenje baš te dve

Ma, Sopranosi su svojevremeno hajpovani na sve strane kao "najbolja televizijska serija svih vremena, tačka" i to je tako stajalo dok se nije pojavio Wire. 

Onda je odjednom taj hajp postao vrlo shaky, pa su se stvari normalno polarizovale.

Imali smo na ovom (ili B92) forumu ljude koji su se toliko ložili na Sopranose da su govorili da neće da gledaju Wire jer je prehajpovano i sl. :)

a pa ok to nisam ispratila u realnom vremenu jer sam ja obe odgledala <relativno> kasno

ali svejedno je glupo poređenje, kao što su neki tako se šibali oko Game of Thrones i Breaking Bad samo i jedino zato što su se prikazivale istovremeno :D

btw meni je dobra poslednja sezona (peta), a dobra je i <jadna> treća ali mi definitivno jeste bila nekako najsporija

ali svejedno je glupo poređenje, kao što su neki tako se šibali oko Game of Thrones i Breaking Bad samo i jedino zato što su se prikazivale istovremeno :D

meni je glupo tvrditi da se ne mogu porediti, ali šta sada da se radi  :yawn2:

Edited by Ravanelli
  • 3 months later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

In the six years that have passed since the conclusion of the HBO series The Wire, the critically acclaimed drama
has turned into a worldwide phenomenon that has been hailed as “one of the best and most original series on
television in decades” by the New York Times. Now, new and old fans of the series can watch the show like never
before thanks to a brand new High-Definition upgrade of all 60 episodes, which will debut in December on HBO
Signature® and HBO GO®. The Wire: The Complete Series will be available to own on Digital HD Monday, January
5, 2015 and on Blu-rayTM in Summer 2015.

 The entire series has been beautifully re-mastered in 16x9 Full-Frame HD from more than 8,000 reels of
original 35mm camera negative, allowing for a tighter fit on widescreen TVs and computer/tablet screens.
The original negatives were scanned, edited, dust-busted and color-corrected with great care and
attention taken to stay true to the look and feel of the original Standard-Definition 4x3 version.
 The Wire: The Complete Series in HD will be available for the first time as a full series purchase at iTunes,
Google Play, X-Box Video and Vudu on January 5. Individual episodes and seasons will be available through
all of HBO’s Digital HD retailers.
 To celebrate the HD launch, HBO Signature will air the entire series consecutively, one season per day
starting with season 1 on Friday, December 26 at noon. The marathon will wrap with season 5 on Tuesday,
December 30.
 This will be the first time The Wire has aired on a linear HBO channel since Season 5 wrapped in 2008, as
well as the first time that all five seasons of the entire series have aired consecutively on the network.
 All 60 episodes will also be available in HD on HBO GO starting December 26.

For Press Inquiries:
Janine McGoldrick, HBO / janine.mcgoldrick@hbo.com / 212.512.1753
Chris Willard, HBO / chris.willard@hbo.com / 212.512.1557

About The Wire:
The Wire depicts an American urban dystopia, framed in our time, in which easy distinctions between good and
evil and crime and punishment are challenged at every turn. In five successive seasons, the series depicts a
Baltimore in which institutional prerogatives, economic inequalities and a brutalizing drug war confound the
efforts to advance the city and its people. The series’ first season lays out the futility of the drug war, while the
second highlights the deindustrialization and the death of the working class. The third season introduces the city’s
political culture and lays out the forces that stand in the path of actual reform. The fourth season addresses the
educational system and the actual opportunities that remain to coming generations. The fifth and final season
examines the media culture and its role in perpetuating the status quo. Amid all of this, carefully drawn characters
on both sides of the law and from a variety of Baltimore cultures move forward as best they can, human to a flaw,
struggling against a system that seems weighted against civic progress.

definitivno su je prebacili u 16:9 :(

snimano je na traci panavisionom, sa te trake je uradjen transfer na video traku tkz. telekeniranje u format 4:3

sada je samo uradjena ponovni transfer, ovoga puta u digitalni format. prvo se pravi digitalni intermedijat(u pozitivu) pa se to skenira, "očisti" i uradi sitna, gotovo neprimetna kolor korekcija.

ko bude gledao ovu kopiju, skoro da neće primetiti razliku. jedina moguća je u kadriranju. originalno je kadrirano za 4:3 pa će se sada pojaviti malo više prostora sa strane. ništa specijalno što bi pokvarilo užitak.

ko bude gledao ovu kopiju, skoro da neće primetiti razliku. jedina moguća je u kadriranju. originalno je kadrirano za 4:3 pa će se sada pojaviti malo više prostora sa strane. ništa specijalno što bi pokvarilo užitak.

to me i buni. 

znači kod snimanja se hvata širi kadar, tj. prave se prepusti, a onda se pristupa kadriranju u određenim proporcijama? ako sam dobro razumeo?

16:9 su dobili od "mesa" koje nismo gledali u originalnoj verziji, a ne od kraćenja originalne 4:3 verzije po vertikali? ili oba?

• 3opge changed the title to THE WIRE (2002)