IGNORED

Josip Broz Tito i njegovo vreme

fonTelefon

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...

“In the context of the 20th anniversary of the democratic changes in Europe, as the democratic Europe remembers the important developments that took place twenty years ago, the EPP Group in the European Parliament rejects that in some Member States there is a systematic encouragement of the promotion of communist symbols and dictators.

In Ljubljana, the capital city of Slovenia for example, one of the streets was named after the dictator Josip Broz Tito this year and the President of Slovenia, Danilo Türk, awarded Tomaž Ertl, former Chief of the Secret Communist Police UDBA, a national acknowledgement on the eve of the democratic changes event last week.

The Chairman of the EPP Group, Joseph Daul MEP, said: "These acts not only revise history and recreate divisions in societies but also set a bad example to the young generations and are slowing down the healing of societies as they aim to complete the transition to democracy. This sends an especially negative message to the domestic and international public as well as the younger generations."”

http://old.europe.bg/en/htmls/page.php?id=25938&category=374

• 2 months later...
  • 8 months later...
On ‎18‎.‎12‎.‎2018‎. at 5:52, Tsai said:

Mogo si da zaspis na klupi u parku i da ti nista ne bude, a danas stavljaju siljke na izlog springfilda... Ko nam to napravi..? 

Jao, jeste!

I meni je, kada sam video fotografiju na kojoj Amfilohije ljubi ruku Brozutm, prva asocijacija bila bezbedno spavanje na parkovskim klupama...

I onaj pasos, crveni.

Posle se covek seti da je Vucic vanbracni sin Broza i jednog poljskog grofa jevrejskog porekla koji je bio mason i shvati da si ti 1 car, skontao si titoizam iz cuga...

On 17.12.2018. at 12:41, namenski said:

amfoljubitituruku02.jpg

tabloid ppp. ovo je uradak milove db. ovo amfilohije već neki grčki pop monah šta li već. ovo je snimljeno na kritu prilikom titove posete grčkoj. znači za ovakve stvari sramota ali đaba kad stida se nema na ovom forumu.

drugo, jebao vas više "mogao si da zaspeš u parku i crveni pasoš".

mogao si u zatvor ako zucneš nešto protiv vlasti ili da izgubiš posao ( isto ko danas). 

evi i sad možeš gde hoćeš da putuješ samo ne primaju nemčuge ko nekad bez selekcije.

danas isti oni što su sve pokrali i uništili stavljaju u podgorici titov spomenik sa sve partizanskim pesmama da bi malo zaveli glupave jugonostalgičare. 

56 minutes ago, namenski said:

Evo ga jos jedan :D 

Sunce namoru. aj idi kazi sefu da te boli tiba, pa malo u provod...:fantom:

pusti šale i evo ga još 1 nego objasni zašto bogatiš forum ovom udbaškom konstrukcijom.

+ što se ponašaš napadno kao da si bio član prve proleterske a znamo da nisi

Edited by bradilko

Ja bih samo da dodam da sam dvaput u zivotu prespavao na klupi u parku, 2006.u loznici i 2008.u nishu i nista mi se nije desilo. Mada ne sumnjam da bi mi tamo neke 72/3 dok spavam neko stavio 100 maraka u dzep, narezao pile na kriske i odneo me u voz za makarsku u kupe sa dve gole istocne nemice