IGNORED

naucni vocap - kad necete da smarate posten svet

betty

Mislim da je originalni rad ovde: http://www.plosone.org/article/info%3Adoi%2F10.1371%2Fjournal.pone.0048477A Nature je objavio prikaz na osnovu tog rada. (Kacim ispod posto treba registracija, premda je free).

doi:10.1038/nindia.2012.179; Published online 1 December 2012Science newsEuropean Romanis came from northwest IndiaK. S. Jayaraman<p>The Romani populations — known as gypsies in England — are descendants of people who were ancestors of the present scheduled tribes and scheduled caste populations of northwest India, researchers report1.Romanis are distributed widely within Europe including the Balkans and Scandinavia as well as throughout the Near East. Although their Indian origin is linguistically and genetically well-established, the exact South Asian group from whom they descended has been a subject of debate.Now researchers from the Centre for Cellular and Molecular Biology (CCMB) in Hyderabad in collaboration with an international team claim to have the first genetic evidence that the Romanis' founding fathers came from northwest India. They have further found the "closest connection" of Romanis with the traditional scheduled caste and scheduled tribes of north-western India — referred to collectively as the Doma — suggesting that the ancestors of both the population groups were the same.Their 'phylogeographical' study indicates that the Romanis migrated to Europe by a northerly route. They began around Gilgit in the northernmost Hindu Kush, then along the southern Caspian littoral, the southern flank of the Caucasus, the southern shoreline of the Black Sea, across the Bosporus, and subsequently spread across Europe since 13th century.In the absence of archaeological records and with only scanty historical documentation of the Romanis, comparative linguistic studies were the first to identify their Indian origin. Subsequent molecular studies corroborated their South Asian origins and later admixture with Near Eastern and European populations. However, these earlier studies had left unanswered questions about the exact parental population groups in South Asia. "This question has now been resolved," Kumarasamy Thangaraj of CCMB, one of the contributing authors, told Nature India.The conclusion that the forefathers of modern European Romanis migrated from northwest India was reached after an analysis of their Y chromosomal DNA called 'haplogroup H1a1a-M82', which is passed solely from father to son. The geographical distribution of this haplogroup is largely restricted to South Asia but "its significant occurrence among European Romani populations strongly links the Romanis to the Indian subcontinent", the authors report.In fact, they note that H1a1a-M82 is the single South Asian specific haplogroup in the Y-chromosomal DNA of Romani populations. A data set of more than 10,000 global samples including 214 ethnic populations from India was used in the study."In conclusion, the analysis of Y-chromosome haplogroup H1a1a-M82 variation in 214 ethnic groups from India shows that northwest Indian populations are the closest to the haplogroup H1a1a-M82 variants observed in the present-day European Roma populations," the researchers said. "It is highly revealing that the closest or matching haplotypes with the Roma haplotypes were found in scheduled caste and scheduled tribe populations."
  • References
    1. Rai, N. et al. The phylogeography of Y-Chromosome haplogroup H1a1a-M82 reveals the likely Indian origin of the European Romani populations.PLoS ONE. doi: 10.1371/journal.pone.0048477 (2012)

ovo je ocigledno problem u prekucavanju jer je covek ocigledno lekar i doktor medicinskih nauka ali je dao nekome drugome da mu ovo pise (valjda!).nesto drugo. augmented reality contact lenses.ne znam samo kako ce da rese prenos signala, ali je tehnologija prilicno cool, ni ne mora za ovu aplikaciju pre bi bilo korisno za displeje komplikovanih povrsina....

jel pevao sa pevachicama? igrao sa igrachicama? probao neko jelo?sta ce koj moj 1 radivoje mitrovic u sharenici??? :ph34r:edip. svi oni u stvari zele da budu margit savovic ^_^

Edited by thermal bug
  • 3 weeks later...

svashta. gledacu da vas prijavim negde, velikom shtrumfu ili planktonovoj kompjuterskoj zeni :lolol:shalish se, pa mi sve raspishemo, sta nameravamo da uradimo i kako to nameravamo da izvedemo, kojim sredstvima, ljudstvom i dinamikom i shta ochekujemo da ispane na kraju -_-(naravno, na tom putu se, onima koji vishe vole put nego cilj ^_^, svashta deshava, i sve zanimljivo. tu je lepota te fantazije sto se vika istrazivanje, da mozesh i da skrenesh malo, ako te ponese. ili malo vishe, ako te malo vishe ponese. mene je npr ove godine bash odnelo :lolol:)nego shta, nego starship log, draghi dnevnice, danas smo sintetisali, sutra spakovali u kutijice, prekosutra pocheli da merimo, sledece nedelje buljili u rezultate (shockirani!), trece nedelje sintetisali ponovo, ziv chovek pogreshi, goto pochetak i tako sve do beskraja, opet buljili u rezultate, poslali saradnicima napolje da i oni bleje, i oni se shockirali. dodali josh malo paklenog sumpora, izazvali 4 eksplozije i 2 otvaranja vrata pakla.i to ne jednu stvar, nego bar 6 razlichitih stvari :isuse:kako je vama (mozda) lepo :cry:. u stvari nisam sigurna. da moram stalno da chitam, ja bih ishla u neprekidne shetnje podunavu i ne bih nishta prochitala. posle bih morala da lazem. ovako je sve kako treba :D

Edited by thermal bug

sad ozbiljno, biće da je do razlike u naukama.nama je "kapitalna oprema" = kompjuter sa periferijom, kolaboracija se svodi na koautorstvo u kome svako piše svoj deo i onda se sve to samo spoji jedno ispod drugog u wordu i srede fontovi i tabele (eventualno) i voila, eto teksta.zamisli da pišem nešto o krizi u eu a da me neko pita "koji rezultat očekuješ, onako naučno potkovano?" pa mogu samo da bacim pasulj i gledam u ptičji drob, da kažem ko onaj 99-te "jedni će da preživimo drugi će da nastradamo", šta god da kažem tačno je, takva je materija, bar dok ne prođe tribina/konferencija :s_w:a jes i da se čita na tone, bar neki od nas :)

Edited by buffalo bill
sad ozbiljno, biće da je do razlike u naukama.nama je "kapitalna oprema" = kompjuter sa periferijom, kolaboracija se svodi na koautorstvo u kome svako piše svoj deo i onda se sve to samo spoji jedno ispod drugog u wordu i srede fontovi i tabele (eventualno) i voila, eto teksta.zamisli da pišem nešto o krizi u eu a da me neko pita "koji rezultat očekuješ, onako naučno potkovano?" pa mogu samo da bacim pasulj i gledam u ptičji drob, da kažem ko onaj 99-te "jedni će da preživimo drugi će da nastradamo", šta god da kažem tačno je, takva je materija, bar dok ne prođe tribina/konferencija :s_w:a jes i da se čita na tone, bar neki od nas :)
ekeke. a jel mora da ima veze jedno sa drugim to sto razni autori napishu? kod mene mora :D